Pengedar Shaklee Kawasan Kajang


Anda nak servis konsultasi paling mesra dan cara pengambilan yang berkesan? Anda kena dapatkan produk Shaklee daripada saya, Pengedar Shaklee Kajang dan kawasan sekitarnya.

Jap! Jap!

Sebelum scroll ke bawah, jangan lupa untuk tengok video nie. Tak kenal maka tak cinta.





                     

 

 Siapa saya?

Sentiasa hadir ke kelas nutrisi untuk menimba ilmu mengenai kesihatan dan kecantikan

Panggil je Suhana,

Saya ialah pengguna  dan pengedar produk Shaklee yang aktif. Sebelum menggunakan Shaklee nie, saya seorang yang sangat penakut. Takut untuk mencuba sebarang produk sembarangan terutamanya di kedai jamu. Jadi saya hanya beli di farmasi sahaja.

Sampaila saya sedar yang produk Shaklee nie jauh lebih berkualiti dan murah berbanding jenama lain farmasi.

Tak percaya? Saya tunjuk bukti.

Harga supplement farmasi jauh lagi mahal berbanding produk Shaklee

Konsultasi & Cara Makan Yang Betul


Anda dah bayar dan sudah tentu anda nak kesan yang terbaik dari produk tersebut. Itu adalah hak anda sebagai pembeli.

Saya boleh kata yang konsultasi saya yang terbaik sebab saya sangat serius dalam ilmu produk. Saya sering mengikuti kelas-kelas nutrisi anjuran Shaklee.

Tak dinafikan terdapat banyak salah faham dalam cara pengambilan produk.

Saya pastikan setiap dari anda faham tentang:
  1. Punca masalah yang anda hadapi
  2. Kenapa produk itu dipilih
  3. Apakah produk-produk Shaklee yang bagi kesan yang lebih cepat
  4. Cara pengambilan produk yang betul
  5. Cara pengambilan produk yang jimat
  6. Kesan-kesan baik pada kulit dan kesihatan dari produk yang anda ambil
  7. Tips kesihatan dan gaya hidup yang sihat
Jadi, pastikan anda mendapat konsultasi yang tepat dari saya.


Anda Yang Untung Lebih, Bukan Saya


Orang yang guna Shaklee lama yakni bertahun-tahun tentu nak harga yang paling jimat.

Kenapa perlu bayar lebih sedangkan dengan hanya sekali bayar keahlian, anda boleh dapat macam-macam kelebihan dari Shaklee.

Antara kelebihan menjadi ahli Shaklee:
  1. Diskaun 15-33%
  2. Promosi bulanan yakni lagi murah dari harga ahli 
  3. Promosi voucher dari belian produk Shaklee
  4. Kelas nutrisi anjuran Shaklee percuma tentang kesihatan dan kecantikan daripada pakar
  5. 'Cash Bonus' dari belian yang melebihi 150 points
  6. Untung runcit daripada customer yang order daripada anda
  7. 'Cash Bonus' dari belian ahli yang mendaftar dengan anda.

Tempahan


Anda hanya whatsapp 'ORDER SHAKLEE' ke no 01112334814.

Comments

Popular posts from this blog

Kebaikan dan Manfaat DTX Complex Shaklee Untuk Masalah Hati

Sakit Belakang Hilang Dengan Ostematrix

Promosi OsteMatrix October 2017