Pengedar Shaklee Kawasan Kajang

Siapa Saya?

 

Saya merupakan pengedar sah Shaklee dan pada masa yang sama juga merupakan pengguna setia Shaklee sejak 2 tahun lepas.

Apa produk pertama Shaklee yang saya guna?




Produk pertama yang saya guna adalah Sustained Released Vitamin C. Saya mengambil vitamin C sebagai supplemen harian untuk kecantikan. 

Masa zaman saya mula mengambil vitamin C dulu, memang femes dalam kalangan remaja yang inginkan kulit putih dan flawless sehinggakan mereka sanggup mengambil suntikan Vitamin C.

Mungkin mereka akan mendapat keputusan yang cepat tapi pada suatu masa nanti, kita tidak akan tahu apa kesan pengambilan suntikan tersebut pada badan mereka.

Oleh itu, setelah membuat tinjauan saya dapati produk shaklee merupakan produk semulajadi dan terbukti selamat, saya nekad untuk mengambil Vitamin C shaklee. Alhamdulillah, dengan cara pengambilan yang betul..saya dapat keputusan yang memuaskan dalam tempoh sebulan.

Mengapa Saya?


Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur, amanah serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya dapat membantu anda dan keluarga anda untuk lebih sihat dengan produk yang selamat dan terbukti berkesan.

Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang bersesuaian dengan anda.

Penghantaran


Anda boleh memilih untuk  membuat penghantaran sama ada melalui perkhidmatan pos atau Cash On Delivery (COD). 


COD boleh dilakukan di kawasan berikut:

1) Kenaria Kondominium, Sungai Chua Kajang
2) Taman Kenari
3) Metro Kajang
4) Kawasan Perindustrian Bukit Angkat
5) Metro Point Kajang
6) Kajang City Height Apartment
7) Pearl Avenue Kajang
8) The Mines
9) UKM
10) Kg Bukit Angkat
11) Kawasan berdekatan dengannya


Perkhidmatan pos pula boleh diatur ke seluruh dunia sama ada menggunakan khidmat Poslaju, GDex atau lain-lain yang bersesuain dengan lokasi anda.

Pertanyaan/ Tempahan


Untuk keterangan lanjut, boleh hubungi Suhana di talian 011-12334814 melalui aplikasi call/SMS/Whatsapp.


👉Suhana Mohamad👈

Shaklee ID: 1270062

SMS & Whatsapp: 01112334814



Comments

Popular posts from this blog

Kebaikan dan Manfaat DTX Complex Shaklee Untuk Masalah Hati

Sakit Belakang Hilang Dengan Ostematrix

Promosi OsteMatrix October 2017