Promosi Omega Guard Yang Tersangat Jimat Dan Murah!

Sempena sambutan tahun baru 2018, saya ada berita baik untuk anda semua. Please jangan lepaskan peluang keemasan ini.

Nak tahu kenapa?

Promosi besar-besaran untuk Omega Guard. Beli 3 botol dapat potongan 5%!

Anda hanya akan dapat harga yang tersangat jimat dan murah hanya pada bulan ini sahaja. Habis je bulan Januari, tiada lagi promosi untuk produk ini.

Ruginyaa kalau anda tak beli pada bulan ini. Sebab mungkin promosi untuk omega guard hanya ada pada bulan nie jee 😮

Mengapa Saya?


Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur, amanah serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya dapat membantu anda dan keluarga anda untuk lebih sihat dengan produk yang selamat dan terbukti berkesan.

Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang bersesuaian dengan anda.

Penghantaran


Anda boleh memilih untuk  membuat penghantaran sama ada melalui perkhidmatan pos atau Cash On Delivery (COD). 


COD boleh dilakukan di kawasan berikut:

1) Kenaria Kondominium, Sungai Chua Kajang
2) Taman Kenari
3) Metro Kajang
4) Kawasan Perindustrian Bukit Angkat
5) Metro Point Kajang
6) Kajang City Height Apartment


Perkhidmatan pos pula boleh diatur ke seluruh dunia sama ada menggunakan khidmat Poslaju, GDex atau lain-lain yang bersesuain dengan lokasi anda.

Pertanyaan/ Tempahan


Untuk keterangan lanjut, boleh hubungi Suhana di talian 011-12334814 melalui aplikasi call/SMS/Whatsapp.


👉Suhana Mohamad👈

Shaklee ID: 1270062

SMS & Whatsapp: 01112334814



Comments

Popular posts from this blog

Kebaikan dan Manfaat DTX Complex Shaklee Untuk Masalah Hati

Sakit Belakang Hilang Dengan Ostematrix

Promosi OsteMatrix October 2017